Social media een lust of een last?

Als je alle voordelen van de inzet van social media op een rijtje zet kun je er niet omheen: ieder bedrijf heeft baat bij de inzet van social media.
Onderzoek waar jouw klanten zich bevinden en met welke media jij kunt bereiken wat je beoogt
Als eerste dien je hiervoor jouw doel te bepalen.

Wat het gebruik van social media voor jouw bedrijf dan kan betekenen is:

– Het versterken van jouw merk en creëren van merkawareness.
– Het onderhouden en versterken van klantenrelaties
– Aangaan van nieuwe (klant)relaties.
– Verkrijgen van feedback van klanten.
– Aanboren van nieuwe afzetkanalen.
Monitoren van de markt.
– Verschaffen van informatie over klanten.
– Personeelwerving
– Inzetten van klanten als ambassadeurs van jouw bedrijf.
– Onderhouden/(uit)bouwen van je netwerk van (potentiële) klanten.

Laat een reactie achter

Ik ben benieuwd welke social media jij op dit moment al inzet voor jouw bedrijf en of je er de gewenste resultaten mee behaalt. Laat het me weten via onderstaand reactieveld.

Ik hoor graag van je!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.